De eerste voorbereiding zijn getroffen

De vijftig boeken zijn gevonden, de zesentwintig films zijn uitgezocht en worden gedownload. Alle 100 vragen van de 5000 question part one zijn vertaald in het Nederlands en het blog is online. Ook de lijst voor alle zesentwintig voorwerpen is gemaakt, aangemeld voor figuranten gezocht, het liedje wat ik op de gitaar moet leren is uitgezocht en het enige wat nu nog moet gebeuren is echt beginnen. Doordat sommige dingen tijd kosten zoals mijn rijbewijs halen, New York City bezoeken of de top van de Eiffeltoren bezoeken beginnen we natuurlijk lekker rustig aan. Daarom beginnen we vanaf morgen met punt nummer 8: Give up sugar for a week. Hoewel dat voor mij niet een erg makkelijke uitdaging is. Dat betekent vanaf 11 augustus 2011 tot 18 augustus 2011 geen eten en drinken met suiker erin. Dit wordt een moeilijke eerste uitdaging, want ik ben een ongelofelijke zoetkauwer.

Wish me luck!

ps. Omdat het wat moeilijk wordt om elke dag een punt af te ronden zullen er ook veel random posts verschijnen ๐Ÿ˜‰

Wat denk jij ervan?

