The Boobiebag. Handig?

Via de site van de Cosmogirl kwam ik op wel iets heel bizars uit. Namelijk: de borsten tas. 

 

Met de echte naam ‘The Boobie Bag’. Wat een bijzonder idee. Het concept is bedacht door een groep van negen studenten. En dan denk je misschien, nou dit idee zou toch toch echt bedacht moeten zijn door vrouwen. Nou daar heb je het dus mis. Deze borsten tas is namelijk bedacht door jongens. Jawel, jongemannen. Hier keek ik wel even van op. Niet dat mannen helemaal niet slim zijn. Nee hoor. Mannen zijn wel degelijk slim, maar gewoon het idee dat mannen een uitvinding (als je het een uitvinding kan noemen) bedenken speciaal voor vrouwen om hun spullen op te bergen tijdens het uitgaan. Zouden deze mannen het nou serieus hebben bedacht, omdat het handig is of gewoon omdat het er grappig uit ziet dat vrouwen in de kroeg in hun bh staan te graaien voor geld of hun telefoon. Ik weet het niet hoor. 

Maar waarom de borsten tas? 

  • Optimale bewegings vrijheid. Alhoewel het mij wel raar lijkt dansen met een telefoon op en neer aan het boundsen.
  • Je hebt geen last van overvolle broekzakken.
  • Anti-transpirant
  • Anti-diefstal. Ik denk inderdaad niet dat iemand in je bh gaat graaien naar je telefoon. 
  • Het is onzichtbaar.
  • Je hebt altijd alles bij de hand.  

Het klinkt er logisch. Helaas is deze bh nog niet op de markt en kunnen we hem ook niet testen. Zelf heb ik mijn bedenkingen over deze bh. Kunnen ze garanderen dat als jij lekker staat de dansen en te springen met die leuke jongen dat je telefoon niet opeens uit je bh vliegt. 

Daar gaat je goede eerste indruk.

 Ben je benieuwd naar de website van deze borsten tas klik dan hier 🙂

2 thoughts on “The Boobiebag. Handig?

Wat denk jij ervan?

