Elixer

Het eerste boek van nummer 69: Read 50 books. Gistermiddag had ik om vijf uur een sollicitatiegesprek en ik moest nog een cadeautje kopen dus voordat het sollicitatiegesprek begon ging ik nog even Assen in. Toen ik in de V&D stond liep ik zomaar tegen het boek van Hilary Duff aan. Letterlijk. Wat een geluk, want het boek staat op nummer 44 in mijn 50 boeken te lezen lijst.

Normaal vind ik een boek nooit zo snel dus niet getwijfeld en meegenomen. Voor โ‚ฌ15,- was ik de eigenaar van het debuutroman van Hilary Duff. Elixer is niet zomaar een debuutroman die gaat over het leven van de auteur zelf, maar het is echt een roman. Dus geen zielige biografieรซn, maar een keiharde roman. Waar het boek overgaat:
De zeventienjarige Clea Raymond heeft haar hele leven de schittering van de spotlights gekend. Ze is de dochter van een beroemde chirurg en een prominent politicus en zoekt als getalenteerd fotojournalist haar toevlucht in een wereld die haar in staat stelt naar verre, exotische plaatsen te reizen. Maar nadat Clea’s vader verdwijnt op een humanitaire missie, ziet Clea plotseling dat er op haar foto’s griezelige, vage beelden staan van een vreemde en mooie jongeman – een man die ze nog nooit heeft gezien. Wanneer het lot Clea en deze man samenbrengt, staat ze versteld van de onmidddellijke en krachtige band die ze met hem voelt. Naarmate ze dichter nar elkaar toe groeien, gaan ze volledig op in het mysterie achter de verdwijning van haar vader en ontdekken ze de eeuwenoude waarheid achter hun intensen band. Verscheurd door een gevaarlijke driehoeksverhouding en gekweld door een krachtig geheim waarin hun lot besloten ligt, beginnen ze in een race tegen de klok hun verleden te ontrafelen’dat is de enige manier om hun levens te redden – en hun toekomst.

Ik ben erg benieuwd naar het boek, ik heb namelijk nog geen zin gelezen. Het genre trekt mij wel, ik ben wel van de fantasie boeken.
Hopen dat ze net zo goed kan schrijven, als dat ze kan zingen, dansen en acteren!

2 thoughts on “Elixer

  1. Hoi Hoi

    Via de zoekfunctie “boeken” kwam ik hier terecht.
    Ik dacht eigenlijk dat het ook een biografie was (de zoveelste haha)
    Ben erg benieuwd of het de moeite waard is. Komt er nog een update??

    Suc6 met lezen.
    Groetjes Deborah

Wat denk jij ervan?

