And where back!

En deze keer zonder een goed excuus. Laten we het een grote pauze noemen. Wat een bijzondere start zo zonder school. Af en toe mis ik het een beetje, maar het thuiskomen en niet hoeven na te denken over huiswerk, colleges, prestentaties en bus tijden vind ik heerlijk! Lekker thuiskomen en nergens aan hoeven denken. Oké, misschien alleen het auto theorieboek dat sinds kort op mijn boekenplank staat. Dat is een heerlijk gevoel, maar ja dat gevoel duurt natuurlijk niet voor altijd. Dus ik ben hard op zoek naar een volgende opleiding en de grote twijfelaar dat ik ben kan niet kiezen tussen als die honderden studies, want ik mag dan wel mijn havo diploma hebben gehaald ik ben een behoorlijke praktijk fan. Laat het neuzen in boeken maar aan iemand anders over. Dus met de vraag of ik ook wou doorstromen naar de universiteit is het lief lachen en nee schudden. Geen universitaire studies voor mij dus.  Jullie kunnen een paar leuke artikelen verwachten. We kunnen weer een aantal things afstrepen van de lijst en laten we de 25 week challenge niet vergeten wat nu al bijna een 30 weeks challenge kunnen noemen. Na een week ben ik dus weer back in business to blog!

Wat denk jij ervan?

