Week 4: Mijn favoriete plaats

Ik kan hier heel cliché zeggen dat ik overal graag ben als ik maar met geliefden ben. Ja, dat is natuurlijk waar, maar ik vind het ook heerlijk om alleen te zijn. Dus kies ik deze keer voor één plek die voor mezelf is. Mijn favoriete plek. Mijn slaapkamer is een plek waar ik graag ben. Met het bed als middelpunt. Dat is mijn terrein, de plek waar het niet opgeruimd kan blijven en een mengelmoes van mijn spulletjes is. Verder ben ik graag in onze woonkeuken. Wij hebben een keuken waar we meestal meer verblijven dat dat we doen in de woonkamer. Het is er altijd lekker warm, gezellig – en ja ook rommelig – Dan hebben we nog de paardenstal. Waar Verona is, waar Indy is en waar Pumba is. Daar is het vaak koud en zit vol met muizen dus dat is wat jammer. Verder ben ik ook graag in een musicalzaal. Afgelopen zaterdagavond ben ik naar de musical Zorro geweest en musicals, toneelstukken en alles eromheen vind ik gewoon fantastisch. Soms droom ik nog van een musical carrière. Alleen zo jammer dat ik mijn zangstem niet mee heb zullen we maar zeggen. Als laatste plek ben ik graag op mijn werk in het gevangenismuseum. Het is gewoon erg gezellig, het werk vind ik erg leuk en ik heb gewoon ontzettend geboft met die werkplek als eerste baantje.
Dit was eigenlijk een erg kort artikeltje over mijn favoriete plaats wat eigenlijk plaatsen zijn geworden. Wat is jouw favoriete plek? Is het je bed, een kledingwinkel of misschien het voetbalveld? Laat het weten via de comments!

 

 

Wat denk jij ervan?

