Ontdekking

Toen ik laatst mijn hyves aan het bekijken was – Ik vind het altijd leuk om mijn wiewatwaar’s af en toe eens terug te lezen – stuitte ik op dit filmpje. De LIBDUB. Deze is gemaakt in de herfstvakantie van vorig jaar op de NHL. Samen met een klasgenootje ging ik erheen en ik vond het echt onwijs leuk en grappig om te doen. Ik ben zelf ook nog wel eens redelijk vaak in beeld. Drie keer dacht ik. Als ik dit liedje luister heb ik meteen alweer zin om te gaan dansen ๐Ÿ™‚

Posted in Fun

Wat denk jij ervan?

