Zorro


Ik heb hem gezien. Zaterdagavond met mijn lieve vriendinnetje Annemiek die mij op het laatste moment vroeg of ik mee ging. Maar natuurlijk ga ik mee! Ik zeg geen nee tegen een avondje musical. Na een gezellig autorit – en misschien een snelheidsboete, ik was het niet! – plensde het dat het regende en na het parkeren moesten we rennen naar de ingang wouden we ons kapsel nog een beetje netjes houden. Dat gaf mij helaas wel een natte sok – omdat ik in een waterplas sprong – maar hé op die sok na waren we droog!

We zaten echt op prachtige plekken en we konden Tommy – Zorro – goed zien. Alhoewel ik dat niet heel bijzonder vond, maar Annemiek was blij! Het was een erg bijzonder stuk die ik niet zo goed had verwacht. Om eerlijk te zijn kende ik het Zorro verhaal niet zo goed en bedacht ik me hoe je daar nou ooit een goede musical over kon maken. Blijkbaar had ik het fout, want het was ontzettend goed! Na het einde van de musical ging Zorro signeren. Ik ben niet z’n fan van Tommy zelf, – hou niet zo van het lange haar en de gezichtsbeharing –  maar om even een – sexy – foto voor Annemiek te scoren dat lukt me wel.

Dus heb je zin in een avondje tapdans, mooie mannenlichamen, goede muziek, een flinke dosis humor en houd je van mannen met langer haar.
Dan zit je bij Zorro goed! 🙂

Een gedachte over “Zorro

Wat denk jij ervan?