Tussenstand 2

Er zijn nog 952 dagen over en het is tijd voor tussenstand deel 2. In de eerste tussenstand (hier) heb ik al een paar dingen kunnen afstrepen. Ik ben vast aangenomen in de schoenenwinkel (79), ik moet nog 19 films kijken (52), verder heb ik in een luchtballon gevaren twee week geleden, geprobeerd een liedje op de gitaar te leren en heb het eerste boek Elixer gelezen – review is coming! – Ik ben druk bezig met rijlessen voor mijn rijbewijs en ik ben natuurlijk bij Zorro geweest. Ik heb chocolade chip koekjes gemaakt (1) en ik ben hard op weg om de hele lijst zo snel mogelijk af te ronden! Ik moet alleen nu bedenken waar ik binnenkort mee begin. Hebben jullie nog tips welk punt ik als eerst kan gaan doen?

2 thoughts on “Tussenstand 2

  1. Je lay-out is anders! Mooi zo! Ik wacht nog op die uitnodiging voor het Ikea-verstoppertje! 😉 hahahaha. Ik ga eens kijken in de lijst als ik nog wat tips heb.. Oja, klein tipje, spelling =$ Staan soms wat foutjes in.

Wat denk jij ervan?

