The 50 questions that will free your mind project

Zoals je misschien wel gemerkt hebt staat er op vrijdag nauwelijks een post online. Het vijftig vragen project vind ik gewoon stom. Hij is stom om te maken en stom om te lezen. Maar ik wil natuurlijk wel de gehele 101 lijst volbrengen. Daarom heb ik maar besloten om het gehele project in één keer af te ronden. Gewoon in één keer alle vragen. Niet omdat ik het geen vijftig week kan volhouden, maar gewoon omdat ik het niet echt leuk vind. Daarom volgende week vrijdag alle overgebleven vragen in één keer en dan zijn we klaar! Oké, ik geef toe. Het is een klein beetje vals spelen. Goed een heleboel, maar het is verantwoord vals spelen.

Posted in Fun

Wat denk jij ervan?

