Beautygloss Party verslag

Precies een week geleden zat ik op dit moment te wachten op het station in Assen.  Ik ging namelijk met de ongelofelijke volle trein naar onze mooie hoofdstad Amsterdam voor de Beautygloss Party – misschien wel het grootste event voor onze beautyblog volgers – Dit ontzettend mooie en leuke feest werd georganiseerd door Mascha en zij is de eigenaresse van beautygloss.nl. Ik volg Mascha al ontzettend lang via haar blog. Ze begon met haar filmpjes via Girlscene en zodoende kwam ik uit bij haar blog. Na vier jaar hard werken en bloggen rolde daar voor Mascha de Beautygloss Party uit. En laat dat nou vorige week zaterdag gehouden zijn. Op 19 augustus werden de kaartjes al verkocht vanaf 7u ’s morgens en ik moest die dag toch vroeg werken dus samen met 100 (?) andere meiden waren we gewoon ook al echt vroeg wakker. Toen de ticketservice het niet deed ging ik toch weer verder slapen en heb ik later op de dag een kaartje gekocht. Afgelopen zaterdag was het dus zover en samen met twee andere meisjes die uit Groningen kwamen  gingen we op weg naar Amsterdam. We konden lekker ‘gratis’ eersteklas reizen, omdat het zo ongelofelijk druk was in de trein. Pluspunt voor NS! Hoewel die stoelen nog niet heel veel beter zitten hoor 

De locatie was erg gemakkelijk te vinden, maar er stond een behoorlijke lange rij. Dat werd dus wachten, wachten en nog meer wachten. De party was verder ontzettend gezellig, Mascha had het supergoed geregeld en iedereen zag er echt heel leuk uit. Het was alleen wel erg jammer dat het zo druk was. We hebben overal voor in de rij moeten staan en lang moeten wachten. Verbeterpuntje voor volgend jaar. Ik heb nu een paar prachtige foto’s voor jullie. Ik heb verder geen foto’s gemaakt. Alle foto’s zijn afkomstig van de beautygloss facebook pagina.

Beertje van Beers, Mascha en Tom Sebastian 

 
Daar ben ik die de spiegel vasthoud 🙂


Toen er nog niemand binnen was.


En toen was het vol.

Ben je nieuwsgierig? Op de facebookpagina staan nog veel meer foto’s. Neem ook zeker een kijkje op Mascha haar blog! Het was een hele leuke dag, we hebben veel gezien en een supervolle en leuke goodiebag gekregen. De inhoud van deze bag staat al lang en breed in onze badkamer. Op de terugreis toen we tien minuten vertraging hadden, kwamen we nog twee meisjes uit Groningen tegen die ook op de party waren geweest. Toen was het niet zo erg dat we nog een half uur moesten wachten. De terugreis was hartstikke gezellig.

Wie zegt dat vertraging altijd een slecht ding is?

Wat denk jij ervan?

