7.Eat no fast food for a month 1/2

Het is tijd voor een nieuw punt uit de lijst. Vanaf vandaag 23 november zal ik tot en met 23 december geen fastfood meer eten. Dus geen patatjes meer, geen kroket of frikadellen, niet meer genieten van Mac Donalds en met mijn toevoeging ook geen mayonaise en curry meer. Hoe zal ik dit er vanaf brengen? Wij eten thuis niet erg veel patat, één keer per week op zondag en soms ook wel twee week achter elkaar niets en de binnenkant van de Mac Donalds zie ik erg weinig. Dat is nog niet echt de uitdaging, maar afblijven van de mayonaise. Dat is DIE HARD! Dat wordt een echte uitdaging. Ik ben een echte mayonaise eter dus ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng. Een week suikervrij was behoorlijk moeilijk en nu wordt de tijd een maand lang. Ik ben benieuwd of mijn lichaam hier op reageert. Bij suikervrij kreeg ik erg veel dorst en moest ik veel plassen. Misschien krijg ik hier geen bijwerkingen of misschien wordt mijn huid erg wel beter van. Ze zeggen dat eten geen invloed heeft op je huid, maar daar geloof ik niets van. Als ik bijvoorbeeld twee kilo chocola eet dan zijn die twee extra kilo’s niet het enige wat ik van de goddelijke chocolade krijg!

Let the challenge begin!

Wat denk jij ervan?

