A little peak into my life #2

De laatste dag van de maand november. Tijd voor een nieuwe sneak peak. Dit was de maand van mijn operatie, werkstilte en rustperiode. Dat betekent niet dat ik geen leuke foto’s heb van deze maand.

Klik verder voor een klein kijkje in mijn leven 🙂


Mijn bestelling van THE BEAUTY BAKERY.Lekker ruikende Home Scents. Ze ruiken erg lekker en niet eens erg overheersend. Niets is erger dan een huis dat teveel naar snoepjes ruikt dat je er bijna misselijk van wordt. Vooral Fresh Cotton ruikt heel lekker. En niet alleen als de olie gesmolten is ruikt je het. Zelfs als je het kaarsje uitgeblazen hebt blijf je de geur lang ruiken.

Binnenkort een review over deze drie heerlijke geurtjes.

Jep, een slaperige Jildou in haar ziekenhuisbed. Deze foto is ongeveer drie uur na de operatie gemaakt. Zie er toch nog wel een klein beetje wakker uit toch?

Thuis hadden ze een bed voor mij in de woonkamer gezet. En dat vond ik onze kat helemaal niet erg. Hij lag meerdere uren per dag gezellig bij mij op het bedje in dromenland.

Toen ik woensdagochtend moest wachten op familie en de dokter had ik gelukkig de gebroeders Winchester die mij gezelschap hielden. Alhoewel dit niet Dean charmantste gezichtje is.

‘Af en toe zoet doet goed’ Lekkerrrr!

En daar ligt hij alweer. Slaap, slaap, slaap….

Een wandeling in het bos gemaakt met Marije. Het zonnetje scheen!

Happy Jildou na haar operatie in het bos 🙂

Lieve Pumba die over zijn deurtje hangt.

Huishoudelijke klus. Andijvie schoonmaken. Smerig klusje, ik hou niet zo van de modder en slakken die je vind. Het mag dan wel biologisch zijn, maar ik vind het niet erg fijn.

Mijn werkblouse strijken.

Nu ik niet zoveel kon doen en mocht doen, heb ik de Sims herontdekt.

Smile 🙂

Toen ik in het ziekenhuis kwam ik dit tegen. Een wc met lichtjes. De lichtjes hebben een bepaalde werking maar dit heb ik niet onthouden.

Raad een wie geel is! Eindelijk een spelletje waar ik een keer mee gewonnen heb. Ik ben altijd de verliezer met spelletjes, welk spelletjes er ook maar gespeeld wordt. Daarom moest dit natuurlijk wel even worden vastgelegd.

Met mijn vier beste vriendjes in de trein terug naar huis. Alhoewel Mac Donalds misschien een verre vriend is die deze reis even op bezoek kwam.

Mijn nicht/vriendinnetje heeft twee lieve ratjes. Begrijp me niet verkeerd, ik hou absoluut niet van muizen, ratten en alles wat erop lijkt. Maar deze twee zijn toch wel erg lief!

Tijdens het winkelen kwam ik het old school spel tegen. Sims numero uno. Je baby kwam met een wiegje en ik heb altijd al gehoopt om ook z’n robot te kunnen bouwen. Helaas is me dat nooit gelukt. Sims is toch wel mijn favoriete spelletje allertijde en ik vraag me af of er iemand die spelletje zou kopen voor €2,99. Je zou zo het hele uitbreidingspakket erbij kunnen kopen. Wij hebben ze zelfs nog in de kast staan. Wel als kastvulling, maar ze staan er nog.

Dit was de sneak peak van de maand November.  Volgende maand is één van mijn favoriete maanden. Niet dat mijn hartje gaat kloppen bij de gedachte van kou, wind en nattigheid. Maar van schaatsen wordt ik wel erg blij, net als van Sinterklaas, de kerstboom en dansend het nieuwe jaar tegemoet gaan!

Wat denk jij ervan?

