Week veel te laat: Een recente foto van mijzelf

 

Dames en heren. Het is weer tijd voor een aflevering uit de 25 week Challenge. Het is schandalig hoe lang het geleden is en ik vond het deze week wel weer eens tijd voor een nieuwe aflevering. Daarom vandaag op de maandag een begin van een nieuwe aflevering van de Challenge. Een recent gemaakte foto. Wij hebben hier thuis een – groot – probleempje met onze externe hard disk. Mijn grote liefde heeft namelijk besloten zich tegen mij te keren en elke keer dat ik hem aansluit op de computer zegt hij dat hij zichzelf wil formatteren. Dit is dus juist een grote ramp, omdat onze totale foto/film en plaatjescollectie op dat ding staat. En als ik hem ga formatteren dan zijn wij dat allemaal kwijt. Ik vind dit echt afschuwelijk en ben ten einde raad, want ik zou het vreselijk vinden dat wij straks al onze foto’s kwijt zijn en de enige plaatjes die wij dan nog hebben zijn diegene die wij op Hyves, facebook of twitter hebben geplaatst. Nu ligt hij in onze elektronica-kast te verstoffen en ik hoop dat ik binnenkort op een oplossing stoot. Als jij mij hierbij kan helpen of iemand weet die mij met dit probleem kan helpen, laat het me dan alstublieft weten in de comments. Ik ben je eeuwig dankbaar! Om dan nu tot de conclusie te komen, ik had dus niet zoveel foto’s om uit te kiezen. Daarom heb ik een foto gekozen van net na mijn operatie. Het was de eerste keer dat ik naar buiten ging als nieuwe mezelf als we het zo maar kunnen noemen.


Ik kijk nog een beetje moe uit mijn ogen, maar op dit moment was ik onwijs gelukkig dat ik gezond uit de operatie kwam, alles gelukt was, ik weinig pijn had en lekker met Marije een rondje door het bos kon lopen en mooie foto’s maken. De jas die ik hier aan heb paste weer goed en het bloesje kon eindelijk weer dicht. Ik was op dit moment heel erg gelukkig en nog steeds:) Soms moet je gewoon even genieten en dankjewel zeggen voor het leven dat je leeft, want de operatie had ook best anders af kunnen lopen.
Volgende week maandag verras ik jullie gewoon weer met een nieuwe aflevering.

Ik heb de lay-out weer een klein beetje veranderd, wat vinden jullie ervan? Ik vind de vorige/volgende knoppen erg leuk 🙂

2 thoughts on “Week veel te laat: Een recente foto van mijzelf

  1. Hee! Ziet er super uit! Je moet even met die schijf bij ons komen. Papa heeft daar verstand van. IK zal wel even aan hem vragen of hij er even naar wil kijken. Dit is mijn nummer 0646795674 bel van de week maar even. Dan laat Ik het wel even weted. Groetjes tjits!!

Wat denk jij ervan?

