Look what I found!

Ik heb mijn webwinkel gevonden. Hij is geweldig en ontzettend slecht voor mijn portemonnee. Het is namelijk Rebelicious Jewellery. Zoals jullie misschien weten ben ik dol op oorbellen. Ze kunnen niet gek of bijzonder genoeg zijn en op in deze winkel kan ik mijn hart ophalen. Ze hebben in deze prachtige winkel een groot aanbod aan oorbellen en laat deze nou precies mijn smaak zijn. De foto’s spreken voor zichzelf:
         
          Oorbellen van Lego blokjes. Zijn ze niet geweldig! Deze vier knopjes kosten samen €7,50.
         
          Carrotpie earring: €8,40.
         
         Dropstaaf oorbellen. Deze zijn ook echt heel erg leuk. Ze kosten €6,30.
         
          Zin in een patatje met sla en ei om je vinger? Dat is nu zeker mogelijk! Prijs is onbekend.
         
          Een ketting van M&M’s. Het lijkt echt net alsof er echte M&M’s in deze ketting verwerkt zitten. Dit is toch helemaal leuk! Deze ketting heeft een chain van gekleurde balletjes en de prijs is onbekend.
           
          Peanutbutter sandwich oorbelletjes voor €8,40.

Ik vind de webshop helemaal geweldig. Dit zijn echt precies mijn smaak sieraden en het is jammer dat er ook zorgverzekeringen en sportschool abonnementen betaald moeten worden, want ik zou zo mijn gehele salaris aan deze oorbellen kunnen uitgeven – wat natuurlijk van de zotte is, maar het lijkt me fantastisch – Ik heb al een aardig verlanglijstje gemaakt en het zal niet lang meer duren voordat ik een paar van deze prachtpraaltjes kan verwelkomen op mijn oorbellenrekje. Kijk voor meer oorbellen of andere sieraden – ze hebben ook geweldige kettingen, ringen, haarclipjes of zelfs manchetknopen – op http://www.rebeliciousjewellery.com Het is gewoon een Nederlandse site dus niets geen moeilijkheden met verzendkosten vanuit het buitenland en je kunt gewoon met Ideal betalen. Kan het nog beter? Ik wacht ongeduldig op de dag dat mijn salaris wordt gestort en dan zijn deze sieraden op weg naar mij.

Wat denk jij? Ze zijn toch om op te eten!

De foto’s zijn afkomstig van Rebelicious Jewellery.

One thought on “Look what I found!

Wat denk jij ervan?

