Veranderingen in de lijst

Na een blogstilte van een week – we beginnen het nieuwe jaar fris en laat – ben ik weer helemaal into blog business en klaar om jullie verwennen met nieuwe artikelen. Ik heb de 101 lijst een tikkie bijgewerkt. Hij is nu veranderd in een Nederlandse versie en opgesplitst in subcategorieën. Leest gemakkelijker weg en is overzichtelijker zo. Ik heb stiekem vals gespeeld, want er zijn een paar die ik eruit heb gehaald en heb toegevoegd.  Ik heb een redelijk slechte begin van 2012 gehad. Ik ben ziek, mijn stem heeft me in de steek gelaten, de financiële crisis heeft mijn portemonnee bereikt – hierover later meer –  en we hebben te horen gekregen dat we één van onze paarden moeten laten inslapen. Maar we moeten verder en we gaan ook verder. Na regen komt zonneschijn zullen we maar zeggen. Ik ga met volle moed het nieuwe leven in en de helft van de lijst afstrepen in het nieuwe jaar. Officieel mag het niet meer, maar ik wil jullie toch nog gelukkig Nieuwjaar wensen. Dat jullie maar een geweldig 2012 mogen hebben en dat we er met zijn alleen weer wat moois van maken dit jaar!

One thought on “Veranderingen in de lijst

Wat denk jij ervan?

