Let the sunshine!


Een luie zondag. Heerlijk, gewoon de hele dag niets doen. De zon schijnt, lekker een boswandeling maken met je fototoestel. Je zelf een vakantiedag geven, want dat mag af en toe wel eens een keer. Na de tentamenweek of voor de tentamenweek. Even helemaal tot rust komen. De zon schijnt vandaag heerlijk en het is helemaal niet koud en ik vind het heerlijk. Moeder natuur maakt er een beetje een potje van als het om de seizoenen gaat, maar ik heb geen problemen met een zonnige dag voordat het winterweer toe gaat slaan. Laten we hier nog even van genieten en dan kunnen we over twee week schaatsen. Dat vind ik een goed idee!
bron foto: weheartit

2 thoughts on “Let the sunshine!

  1. Oh my, schaatsen klinkt echt als muziek in mijn oren. Het liefst nog meer dan een meter sneeuw, zodat we niet wegkunnen, ook al is het openbaar vervoer al ontregeld met één cm. :’) Laten we hopen dat het sneeuwt als de neten. 😀 Bestaat dat? Geen idee. :’) Maar ik wil gewoon a lot of sneeuw.

    1. Haha gelukkig iemand die er net zo overdenkt als mij. Hoewel ik ook wel graag wil schaatsen i.p.v sneeuw. Sneeuw is very very pretty en het lieft zo veel mogelijk, maar geeft altijd zo’n bende na de tijd.

Wat denk jij ervan?

