Golden Globes 2012

Zondagnacht was het zover. De Golden Globes. De Golden Globe is een filmprijs die samen met de Oscars erg belangrijk zijn in de Verenigde Staten van Amerika. De Golden Globes werden dit jaar uitgereikt voor de 69e keer en heel Hollywood had zich opgedost om zijn beste beentje voor te zetten op de rode loper en omdat wij thuis geen ‘moderne’ digitale televisie hebben en ik dus de uitreiking niet live kon bijwonen in mijn luie stoel moest ik internet afstruinen naar de prachtigste jurken en creaties. En ze zijn ook echt prachtig!

Jessica Alba in Gucci. Isn’t the dress pretty? Strapless jurken zie je altijd erg veel tijdens gala’s en geef ze eens ongelijk. Ik vind het prachtig. Tijdens een avondje stappen lijkt het mezelf ontzettend onhandig, je bent alleen maar aan het heizen, maar dit is prachtig. Ik vind haar make-up ook erg mooi.

Emily en Zooey Deschanel. Twee van mijn favoriete actrices, maar waarom ziet Zooey er zo raar uit? Ze lijkt zo oud nu. Haar kapsel, haar make-up en haar jurk? Ik vind het erg jammer hoewel het bovenste gedeelte van haar jurk wel weer bijzonder is. Emily daar integen ziet er wel uit om door een ringetje te halen. Ik vind haar kapsel prachtig.

Claire Danes. Hoewel haar hoofd er redelijk oud uit ziet vind ik jurken met open ruggen echt prachtig. Alleen waar laten ze altijd de achterkant van hun bh? 

Emma Stone. Ik ben dol op haar. Haar acteren is geweldig en deze jurk is echt prachtig! Paars staat echt prachtig bij haar lichte huid.

Michelle Williams in een soort vlinderprint jurkje. Ik vind de blauwe kleur echt prachtig, maar zou hier zelf niet zo snel in lopen.

Reese Witherspoon loopt ook al in z’n geweldige jurk! Ik vraag me alleen al een hele tijd af hoe je in z’n jurk loopt? Kun je dan eigenlijk wel lopen? Je kunt dan toch bijna je benen niet bewegen? Het ziet eruit als ze moet waggelen als een pinguin. Niet erg ladylike.

Sarah Michelle Gellar loopt in een jurk waar ik zelf ook wel tijdens een award-uitreiking in zou willen lopen – niet dat dat waarschijnlijk ooit overkomt –  Ik vind hem echt leuk en heel bijzonder.

Dianna Agron. In één woord: WAUW. Dit plaatje past precies, de jurk is goed, haar make-up is goed, haar kapsel zit fantastisch. Ik wou dat mijn haar dit vroeger ook zo leuk vond. Dat van mij bleef welgeteld drie minuten zitten, daarna leek het alsof een tornado er doorheen was geraasd.

Lea Michele. Ook in een prachtige jurk met sleep. Het lijkt wel een bruiloft daar in Hollywood. Mannen in pak en dames in prachtige (vaak lichte jurken) met sleep. Ze heeft een super mooie jurk aan wat aan de bovenkant open is en ik hou van dit soort jurken. Ikzelf zo het niet zo snel aan doen, want ik heb het figuur er niet voor.

Dit waren een paar van de prachtige jurken die we dit jaar voorbij zagen komen. Ze waren er in verschillende kleuren, maten en vormen. Het is wel eens een slechter jaar geweest. Welke vind jij het mooiste? Mijn favoriete jurk is die van Jessica Alba en mijn favoriete make-up look is Dianna Agron. Perfect rode gestifte lippen en een eyeliner waar je u tegen kunt zeggen!
Bron foto’s

One thought on “Golden Globes 2012

Wat denk jij ervan?

