Happy TV: About a Girl

Ik wil jullie laten kennis maken met een tv serie. Goed, jullie weten zo langzamerhand wel dat ik dol ben op series en ik ontdek steeds weer nieuwe. Zo ook ‘About a Girl’. Een onwijs leuke en grappige serie.

De serie gaat over een meisje Amy. Ze woont nog bij haar moeder waar ze helemaal gek van wordt en is klaar om uit huis te gaan. Ze gaat naar de universiteit en is dus vastbesloten om op zichzelf te wonen en niet in een studentenkamer of sorority huis. Helaas gaat dit niet helemaal als gepland. In haar eigen kamer zit een gat in het plafond waar twee jongens doorheen kunnen loeren en het water loopt langs de muren. No thanks. Dan onverwachts komt ze bij vier jongens te wonen. Dit levert hele leuke en grappige momenten op. Haar vier huisgenoten zijn stuk voor stuk verschillend en zeer mannelijk. (lees= rotzooi, niet opruimen en Amy krijgt opeens erg veel parkeerboetes.) Amy is zelf een behoorlijke controle freak en een beetje verliefd op Jason.

De serie heeft maar 13 afleveringen en dat vind ik erg jammer. Goed, Amy is soms een beetje irritant. Haar beste vriendin nog meer, maar leven met vier jongens heeft wel wat denk ik. Sommige mensen vergelijken About a Girl zelfs een beetje met de nieuwe serie New Girl. Ik vind het zo ontzettend jammer dat er maar dertien afleveringen zijn. Ik ben nieuwsgierig hoe het afloopt tussen Amy en Jason because there is something going on ^^   Kende jij About a Girl al?

Posted in TV

One thought on “Happy TV: About a Girl

Wat denk jij ervan?

