Dingen gaan vaak niet zo als gepland

Ik kwam iets ontzettends leuks tegen op Froot.nl. Dit is echt een leuke site waar de hele dag door grappige en leuke kleine posts worden gepost zoals een filmpje over een klein meisje die tegen iedereen gedag zegt. Op froot vond ik ook deze leuke plaatjes en ik vind ze zo leuk dat ik ze even met jullie moest delen! Het leven gaat vaak niet zo als we het hebben gepland. Deze plaatjes geven dat perfect weer. Bij veel dingen denk ik echt van: ‘goh eigenlijk klopt dat wel.’

Koekjes bakken

Dit heb ik zo vaak! Dan zie ik een mooie plaatje van eten, maar het ziet er op de altijd anders uit dan dat het bij mij uit de oven komt.

Je stem

Gosh, dit heb een keer gehad. In mijn hoofd klinkt het alsof ik een redelijk normale stem heb. Goed, wat is nu normaal? Het klinkt in ieder geval niet als een piepende muis. Toen zag ik ooit een filmpje van mijzelf terug: Praat ik zo?! Als een piepende muis dus. Mijn nichtje van acht heeft vroeger een keer tegen mij gezegd dat ze niet als mij wou worden als ze groot was, want ze wou niet z’n stem als mij. Dankjewel meid 🙂

Sneeuwpop bouwen

Zonnen

Als je een week niet op Facebook bent geweest

Oké, dit hoop ik stiekem ook best vaak!

Magneto

Opblaasbaar zwembad

Effectief je weekend spenderen

Geen uitleg nodig lijkt mij.

 

Posted in Fun

3 thoughts on “Dingen gaan vaak niet zo als gepland

Wat denk jij ervan?

