Week 16: Mijn handschrift

25 weken lang. Elke week – meestal dan – een aflevering waarin je mij een stukje beter leert kennen. Deze week: mijn handschrift.

Mijn handschrift. Iets waar ik misschien stiekem wel een klein beetje trots op ben. Het is leesbaar, netjes en uniek. Ik heb voor jullie even de handschrift-tag overgenomen en samen met mijn best schrijvende pen presenteer ik jullie: ….. mijn handschrift!

De vragen:
1. Hoe heet je blog?
2. Waar gaat je blog over?
3. Wat is je twitter beschrijving?

4. Wat schrijf je al je een nieuwe pen uitprobeert?
5. Wat is je favoriete quote?
6. Laatst geluisert liedje?
7. Je favoriete muziek?
        en nummer acht weet ik niet meer.

Een hart, het is een soort statement van mij. Ik hou van hartjes tekenen en in mijn oude schoolschriften vind je op elke bladzijde standaard drie of vier hartjes. Het heeft iets liefs en is eigenlijk het enige wat ik kan tekenen. De hark poppetjes worden ook zo standaard. Hartjes vervelen nooit 🙂

En om dan ook mijn lelijke handschrift even te laten zien:

Haha, dat lijkt me duidelijk. Mijn kleren blijven thuis.

5 thoughts on “Week 16: Mijn handschrift

Wat denk jij ervan?

