Tip: Het korte tweede leven van Bree Tanner voor €1,-

Ik liep afgelopen donderdagavond door de action en ergens verstopt in een hoekje vond ik een schat. Het boek ‘Het korte tweede leven van Bree Tanner’ geschreven door Stephanie Meyer voor maar één euro! Dat te bedenken dat je hem in een boekenwinkel kunt kopen voor ongeveer €15,-.

Het boekje gaat over Bree een ‘newborn’ vampier die wordt voorgesteld in het derde deel van de Twilight serie Eclips. Ze hoort bij het leger van Victoria en is de eerste newborn vampier die Bella tegenkomt, omdat Bree Bella wil vermoorden. Dat speelt zich af in Eclips, maar ik dit kleine boekje krijg je meer te weten van Bree en over hoe het is om een jonge vampier te zijn, de honger te voelen en de onrustigheid van niet wetend waarom ze ‘gecreëerd’ zijn. Ik heb het boek al eens gelezen in het engels, maar voor €1,- kon ik hem niet laten liggen.

Het is echt een supermooi geschreven boek en ik wou dit graag met jullie delen.

3 thoughts on “Tip: Het korte tweede leven van Bree Tanner voor €1,-

Wat denk jij ervan?

