Nu gaan we voor het eggie!

Vorige week vertelde ik jullie over de Couch to 5K rensessie en dat ik daar met volle moed aan zou beginnen. Nu zijn we een week verder en ik moet eerlijk toegeven dat ik één keer gerend heb. Gewoon omdat het niet lukte het rennen in mijn programma te krijgen. Ik had een redelijk drukke week met een surpriseparty, een vriendinnetje ophalen van Schiphol, werken, werken en werken en ik was telkens thuis als het donker was. Ja, dan heb je er gewoon geen zin meer in om te lopen in het donker. Bij ons word dat dan extra gevaarlijk, want we hebben geen lantaarnpalen langs de weg staan. Ik zie namelijk graag waar ik loop. Nu wordt het deze hele week hartstikke mooi weer en vonden Elise en ik het een goed idee om deze week dan ECHT te beginnen met hardlopen.

Vorige week was gewoon om te oefenen 🙂

Wat denk jij ervan?

