Selectiedag

Ik ben zenuwachtig. Morgen is de dag dat ik me moet bewijzen. En ik ben nu eigenlijk toch al wel zenuwachtig. Morgen heb ik dé selectiedag voor de Hogere Hotelschool. Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten en daarom ben ik denk ik zo zenuwachtig. Ik hoef niet altijd te weten wat ik kan verwachten, maar op zoiets vind ik het fijn. Wat moet ik aan? Is het moeilijk? Al die moeite voor niets? Waarom moet ik zoveel betalen voor die dag? Jawel, we moeten €95,- betalen voor één dag onszelf voorstellen en eruit springen. De eerste indruk is het belangrijkst.

Ik ben alleen niet zo goed in eerste indrukken. Het is als een sollicitatiegesprek. Rode vlekken in de nek, klotsende oksels en een vuurrood hoofd. We moeten ons voorstellen, vertellen wat we goed kunnen – overslaan wat we niet kunnen – en vertellen waarom juist IK geschikt ben voor die school.

Eerlijk, ik houd er niet zo van.

Ik ben gewoon heel erg zenuwachtig!

 

 

Jullie kunnen natuurlijk uitgebreid verslag verwachten van deze dag.

5 thoughts on “Selectiedag

  1. Zeg Jildou, zou het zomaar eventueel misschien zeg maar kunnen dat jij soort van een klein beetje ietsiepietse zenuwachtig bent? Gokje hoor!

Wat denk jij ervan?

