Het is tijd voor Ray om uit de koker te komen

Hij is mijn vriend, mijn redder als het om de zon gaat en hij past echt overal bij. Hij gaat bijna overal mee heen en ik pas op hem alsof het mijn baby is, want ik ben veel te bang hem kwijt te raken. Nu de zon zich weer laat zien, laat Ray zich ook weer zien. Het is weer tijd om hem op de plek van bestemming te brengen namelijk: mijn neus! Ray mist alleen de sterkte in zijn glazen. Dan zien we maar wat minder.

Hij kan alleen wel een afstofbeurt gebruiken, daarna is het tijd om de wereld over te nemen. Te beginnen met mijn neus.

 

3 thoughts on “Het is tijd voor Ray om uit de koker te komen

Wat denk jij ervan?

