Ik heb jullie hulp nodig.

Jawel, ik met mijn waardeloze keuzeskills heb jullie hulp nodig. Het is binnenkort tijd om mijn abonnement te verlengen of te veranderen. Nu heb ik het anderhalf jaar uitgehouden met mijn Sony Ericsson C902, maar die vond het tijd om mij te verlaten. Op dit moment heb ik de oude telefoon van mijn moeder in gebruik namelijk een Samsung Star Qwerty met een toetsenbord die groen en paars uitgeslagen is. Dat was vroeger erg hip, maar volgens mij is het qwerty toetsenbord niet zo cóól meer. Nu mag ik dus een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik weet niet welke en misschien kunnen jullie me helpen 🙂

Het beeld op dit moment. Ik heb een paars hoofd.

Ten eerste word het een smartphone. Ik mis het, ik heb dan wel internet op mijn telefoon, maar daar kun je nog geen fatsoenlijke site op bekijken, behalve facebook of twitter. Maar hoe kun je nu iets missen wanneer je het niet hebt? Nou iedereen rond mij heeft een smartphone. Zelfs mijn moeder heeft een smartphone. Als je moeder hipper is dan jou, wordt het denk ik wel tijd voor een nieuwe telefoon toch?

Maar ga ik nu voor een:

– iPhone 3GS (240 bel, 180 sms en 400mb voor €22,50)
– Samsung Galaxy Ace (120 bel, 80 sms en 200mb voor €17,50)
– Blackberry Curve 9300 ( 60 bel, 40 sms, 200mb voor €20,-)
Of
– HTC Wildfire S (120 bel, 80 sms en 200mb voor €17,50)

Wat zouden jullie doen of zouden jullie nog een hele andere telefoon kiezen?

Laat het me weten, want ik ben heel benieuwd!

12 thoughts on “Ik heb jullie hulp nodig.

  1. Ik heb zelf de Galaxy Ace, echt een fijn toestel. Maar ik moet er wel bij zeggen, dat ik hem alleen heb gepakt omdat ik de iPhone te duur vond.

  2. sinds kort heb ik de htc wildfire s en hij bevalt goed.. samsung heb ik het zelf niet zo op…. ook apple is van mij geen favoriet ondanks dat je er soms leukere dingen mee kunt dan met een android oid.

  3. Ik zou gaan voor de iphone, heb zelf een htc wildfire s en ga er binnenkort mee terug, hij geeft heel snel aan dat je geheugen vol is. Ben er niet super blij mee…

  4. Ik heb precies hetzelfde probleem met dat internet [wifi] Alleen facebook en twitter (een beetje).
    Maar wat weinig smsjes overal! Hou je het daarmee uit? Of gebruik je dan whatsapp =p
    Ik zou echt voor de 1e of 2e gaan. Blackberry hoor ik meer gezeur dan veel goeds over. Alle mensen die ik ken met een BB willen het na hun abbo zo snel mogelijk dumpen voor een andere mob.

  5. Als ik het iPhone abonnement zie heb je daar het meest aan qua prijs en wat je ervoor krijgt in verhouding met de rest, plus dat het een iPhone is en die schijnt helemaal superdupercool te zijn.

  6. Ik zou voor de Iphone gaan. Zeker als ik dit rijtje zo zie, want die andere hebben echt heel weinig belminuten/smsjes. Natuurlijk, je zal veel via internet doen, maar je hebt ook echt belminuten nodig! En een Iphone is natuurlijk gewoon tof.

Wat denk jij ervan?

