Filmtip: vanavond Definitely Maybe

Vanavond om 20.30u op RTL5 is één van mijn favoriete films op televisie. Ik heb deze film kort geleden voor het eerst gezien en ik vond hem ontzettend fijn. Ryan Renolds is één van mijn favoriete acteurs – wie houd er niet van The Proposal? – en Abigail Breslin is erg leuk als eigenwijze en vastberaden Maya 🙂 De film gaat over vader Will en dochter Maya die heel graag wil graag alles weten over haar vaders vroegere vriendinnen en hoe haar vader haar moeder heeft ontmoet. Door de film heen maak je kennis met Emily, April en Summer. Dit zijn de vroegere serieuze relatie’s van Will en één van hun is de moeder van Maya. De film is erg origineel en ik had tot de laatste tien minuten van de film geen idee wie de moeder van Maya zou zijn.

Heerlijke rom-com voor de woensdagavond 🙂

Ikzelf ga vanavond Dear John kijken op Net5. Ik ben benieuwd. 

3 thoughts on “Filmtip: vanavond Definitely Maybe

  1. Ohh leuke tip! Lijkt me een erg leuke film 🙂 Als ik hem vanavond niet kan zien dan gaan we hem zeker (stiekem) downloaden!

Wat denk jij ervan?

