Tussenstand #3

Na 5 maanden is het weer eens tijd voor een tussenstand van de 1001 dingen in 101 dagen. Om toe te voegen aan het lijstje.
21.   Stuur tien kaarten naar iemand door middel van Postcrossing.
Vond ik leuk voor even. Niet echt spectaculair.
34.   Bezoek elk museum in je eigen dorp.
We hebben in mijn dorp maar één museum en omdat ik daar in het restaurant werk bezoek ik het elk weekend. Goed, echt het museum deel bezoek ik niet zo vaak, maar afgelopen weekend moest ik een dienst van een schoonmaker overnemen dus in plaats van koffie schenken moest ik wc’s schoonmaken. Ondanks dat een ongelofelijk nutteloze dag was heb ik een behoorlijk aantal rondjes door het museum gelopen. Het museum heb ik dus bezocht 😉
43.   Koop een smartphone abonnement waar je niet een hartaanval bij krijgt als de rekening op de mat valt.
YES! Eindelijk ben ik een gelukkige eigenares van een smartphone en wel een Samsung Galaxy S Plus en het is mijn nieuwe vriendje.
63.   Laat je wenkbrauwen epileren.
Toen ik bij de kapper was heeft ze meteen mijn wenkbrauwen mee genomen. Ik kan je vertellen dat dat echt geen pretje is. Auch!

67.   Verf je haar blond.
Al twee keer. Wat een succes.
75.   Wordt orgaan donor.
Jep. Het is iets wat ik eigenlijk al heel lang wou, maar het telkens maar niet doen. Toen ik de brief kreeg heb ik geen moment getwijfeld. Donor: check!
76.   Bloed doneren.
Ik heb een afspraak op 21 mei voor de controle. Ik wou het eerder, maar na mijn operatie moest ik een half jaar wachten. Vorige week heb ik een afspraak gemaakt. Ik ben benieuwd.
77.   Koop Allstars. Goed, namaak mag ook

78.   Schrijf jezelf in voor een HBO studie.
Hogere Hotelschool in Leeuwarden it is!
85.   Haal je rijbewijs.
6 maart is het gelukt en ik kan nu al niet meer zonder.
93.   Koop een loterij ticket.
Op de tiende van de maand kocht ik een heel staatslot voor de Jackpot. Ik koos nummer vijf, want misschien brengt het geluk. Ik heb €7,50 gewonnen en de Jackpot ging aan mijn neus voorbij. Waardeloze dag!

Alle punten die ik al gehaald heb: 
1.       Maak Chocolade Chip Cookies.
7.       Geen fast food voor een maand.
13.   Inspireer iemand om ook een 101/1001 lijst te maken.
35.   Maak een ritje in een luchtballon.
42.   Bedenk bij elke letter van het alfabet een voorwerp en maak er foto’s van. 
44.   Ga naar een musical.
45.   Ga naar een concert.
58.   Geen suiker voor één hele week.
79.   Neem een baantje. 
94.   Koop voor een gehele maand niets.

2 thoughts on “Tussenstand #3

  1. Zo wat veel dingen in 101 dagen moet je doen zeg! En het zijn niet zomaar opdrachten 😉 Je wenkbrauwen zien er wel een stuk beter uit zeg!

Wat denk jij ervan?

