De lijst update #3

Het wil niet echt vlotten met die lijst. Ik heb nog maar twintig van de 101 gehaald in meer dan een half jaar. Even serieus, dat schiet dus niet op. Daarom heb ik besloten wat meer vaart achter deze punten te zetten.

Misschien ben ik iets te enthousiast geweest. De Couch to 5K uitrennen? Ik heb de conditie van een slak. 6x sporten in de maand?  What was I thinking?! En waarom zou ik een week lang voor zeven uur wakker willen worden? Ik en mijn bed zijn soulmates.  Maar ik kan dit en ik zal niet falen, zoals ik wel deed bij de eerste poging van de Couch to 5K. I k en gewoon niet gemaakt voor hardlopen denk ik. Sommige mensen zijn gemaakt voor hardlopen, ik – en vele met mij – zijn gemaakt om: … iets anders te doen.

Maar ik ga het doen! Ik ga het proberen, want als je het niet probeert weet je ook niet of het werkt.

En misschien val ik wel tien kilo af van het lopen, misschien breek ik wel een been. Misschien is het wel de beste beslissing van mijn leven, misschien had ik gewild dat ik het nooit had voorgesteld.

Ik ga die Couch to 5K uitrennen! Door regen, wind, sneeuw en hitte! Ik wil het! We gaan ervoor – voor de derde keer ssstt – 

Wil je meedoen of is er iets anders dat je altijd al wou uitproberen, maar gewoon niet de discipline hebt om te beginnen. Pak je spullen en go for it!

Wat kan er fout gaan?

4 thoughts on “De lijst update #3

Wat denk jij ervan?

