Pauzeeeeee

Ik neem even een hele kleine pauze om jullie volgende week weer te kunnen overladen met artikelen/blogposts/verhaaltjes. Op dit moment ben ik druk met wedstrijd organiseren, werken, meneer Ziek de deur wijzen, nog meer werken, verjaardag vieren van mijn zusjes en vakantie vieren. Dit weekend zal ik verblijven in het prachtige Hilversum en omgeving om maandag weer uitgerust – en uitgeput – terug te komen.

Het dak is gefikst, de kamer is opgeruimd en de startlijst is gepublicieerd. Ik kan na dit weekend weer met volle moed beginnen aan een blogsessie. Er komt een heerlijke tijd aan met werken achter de bar tijdens TT nacht en TT feest, waar ik een heleboel Duitsers – mijn favoriet – en Engelsen ga voorzien van bier om de volgende morgen weer fris en fruitig in het restaurant te staan. We hebben wedstrijd, mijn zusjes geven hun sweet sixteen, uniformen pasdag op school, een tentfeest, logeerpartijen, bloed doneren en tussendoor moet er natuurlijk gewoon gewerkt worden. Ook moet ik natuurlijk bezig blijven met de Couch to 5K rensessie, waar ik jullie van op de hoogte hou. Krijg je nu echt na een tijdje ‘the runnershigh’? Dat ga ik in levende lijve ondervinden.

Ik hoop dat jullie een heel prettig weekend hebben. Geniet ervan! Het mag dan vannacht wel slecht weer geweest zijn – bij ons was het gewoon droog – maar dit weekend wordt het hemels – zegt Piet Paulusma – dus dat wordt GENIETEN!

Geef je vriend een dikke kus, dans met je kat een rondje door de kamer en voor alle Single Ladies onder ons: GEEF JEZELF EEN DIKKE KNUFFEL!

One thought on “Pauzeeeeee

Wat denk jij ervan?

