A little peek into my life #7

Ik heb de blog een beetje verwaarloosd afgelopen tijd, maar dat betekent niet dat ik ben gestopt met foto’s maken. Een héléboel foto’s van de afgelopen maand juni en begin juli.

Wie raad wat dit is? Diegene wint eeuwige roem en een schouderklopje, want hier kun je bijna niets meer van maken. Hint: ik vond het in de koelkast.

Foto momentje met Pumba en Verona. Het zijn zulke lieverds!

Deze is ondertussen allang uit, maar hij was wel echt goed!

Fifa’en met mijn neef en zusjes. Ik bak er echt helemaal niets van. Ik druk gewoon op de controller in de hoop dat ik iets scoor. Mislukt.

Goedemorgen van onder de klamboe.

Blogpost schrijven over het EK, wat overigens nooit online is geweest. Dit waren allemaal tweets die geplaatst waren tijdens onze laatste wedstrijd.

Ik moest naar me werk. Ik was al laat. Natuurlijk, de brug staat open.

Crazy, Stupid, Love kijken. Ik hou echt van die film!

Mijn zusjes zijn zestien geworden en ik liet me een beetje gaan. Ik voelde me net Sinterklaas 🙂

Samen met mijn vader het dak van de garage er weer opgelegd met licht doorlatende platen. Het is zoveel lichter in de garage en het was het sjouwen, timmeren en boren wel waard.

Links nieuwe agenda, rechts oude agenda. Beetje stomme foto, maar ik schrijf heel veel in mijn agenda en dan alleen omdat je er veel inzet wordt hij al dikker.

Rotzooi in mijn bureau. Tijd om op te ruimen. Of gewoon het la weer dicht doen en niet meer naar kijken 🙂

Weekendje Hilversum dat begint met een gevecht tussen duiven in de stationshal.

In de super rustige trein.

Blogposts maken.

Op de boot. Toen het – een keer – mooi weer was ging ik samen met een vriendin,  twee van haar klasgenoten bootje varen. Alhoewel we niet echt aan varen toekwamen, want de accu was kapot. Toch was het een hele gezellige middag en heb ik ontzettend genoten van het zonnetje. Misschien toch net iets teveel.

Want ik was VERBRAND! Ik kan al niet zo goed tegen de zon, maar dit was echt verschrikkelijk. Ik heb nog nooit zoveel pijn geleden door de zon. En warm dat ik het had en prikken en pijn.

Ook mijn been had een hele rare kleur. Deed echt verschrikkelijk veel pijn, want ik moest ’s avonds op TT staan met een lange spijkerbroek. Het was verschrikkelijk. Ik kijk wel uit de volgende keer in de zon.

TT feest 🙂

En ik had mijn eigen parkeervergunning.

Mijn favoriete schoenen hebben bijna hun beste tijd gehad. De hakken lopen een beetje scheef en kun je ook meteen zien dat hij niet mooi recht slijt.

Nummer drie van The Hunger Games. Zonder enige trant van spoiler-alert ben ik blij dat ze met de juiste eindigt. Niet iedereen is het daarmee eens, maar ik vind het een mooi einde.

Kleurplaat van mijn nichtje met al onze dieren erop. Zo lief en leuk getekend.

School begint pas over een maand of twee. Ik heb mijn studentenkaart al binnen.

Mac Donalds. De perfecte afsluiter van een geweldig weekend en een brakke zondag.

Op de verjaardag van mijn zusje met een van mijn beste vriendinnetjes. Met mijn nieuwe kapsel. Ik ben er echt ontzettend blij mee en eindelijk kwam ik eens helemaal gelukkig bij de kapper vandaan 🙂

Dat waren een heleboel foto’s, maar ook een hele leuke tijd.

Prettige week!

 

One thought on “A little peek into my life #7

Wat denk jij ervan?

