Oeps, te laat! Ik heb je verjaardag gemist

Ik heb gewoon de verjaardag van mijn blog gemist. En dat terwijl ik nooit verjaardagen mis. Oké, dat is een dikke leugen, maar de verjaardag van mijn blog? Ik dacht dat dat pas eind augustus was en niet de negende al. Nu heb ik deze vakantie mijn blog een beetje in de steek gelaten en de rest van de blogwereld was ik ook een beetje vergeten. Hallo 501 ongelezen posts op bloglovin. Het was lekker weer, ik was aan het werk en ik heb gewoon de laptop niet aangeraakt. Ik had iemand te logeren en ik was ’s avonds veel te druk bezig met whatsappen en zo kan ik wel duizend andere excuses zoeken, maar soms heb je gewoon GEEN ZIN.  Dat is het fijne van bloggen. Dat kan overal en altijd. Nu mis ik het bloggen af en toe wel, maar als ik dan eens voor de laptop zit stroomt er alleen maar onzin of halve zinnen uit mijn vingers. Met halve zinnen kun je natuurlijk geen fatsoenlijke post maken, maar ik heb deze week vakantie en opeens zit ik boordevol inspiratie.

Maar dat ik de verjaardag vergeten ben betekent niet dat we niets kunnen vieren. Een te late verjaardag is toch ook een verjaardag? Dus ik zing Happy Birthday en eet een stukje kwarktaart om het te vieren en kijk alvast uit naar de volgende verjaardag.

Op naar de tweede verjaardag!

 

2 thoughts on “Oeps, te laat! Ik heb je verjaardag gemist

Wat denk jij ervan?

