Favoriete muziek van dit moment

Ik en mijn i-Pod Henk zijn getrouwd, maar op dit moment hebben we een knipperlicht relatie. Ik ben namelijk vreemdgegaan. Henk was niet spannend genoeg meer en zijn batterij was veel te snel op om mij bij zich te houden. Mijn telefoon Kees was juist overdreven aanwezig en klaar om de job over te nemen. Ik heb Kees een tijdje geprobeerd, maar hij bevalt toch niet zo goed als Henk. Gelukkig heeft Henk het me snel vergeven en ben ik weer terug bij mijn eerste liefde en daardoor heb ik weer heel wat nieuwe liedjes herontdekt. Op mijn i-Pod staat uiteenlopende muziek. Ik ga van rock naar tranentrekkers. Van Justin Bieber naar Jordin Sparks en van Wicked naar Lady Gaga. Het is behoorlijk verschillend en ik ga jullie nu mijn favoriete liedjes vertellen.

Geen fan van Victorious, maar ik vind Ariana Grande wel een erg goede zangeres met een schattig en leuk liedje 🙂

 Gehoord op de Olympische Closing Ceremony en ik ben verliefd.

Ik ben stiekem tot over mijn oren verliefd op Logan van Big Time Rush en dit liedje klinkt gewoon lekker.

Dit liedje brengt spierpijn in mijn gedachten. Het liedje veel werd veel gebruikt tijdens de pilates lessen op de sportschool en dat was afzien, maar Leona Lewis heeft hier wel een heel mooi liedje gemaakt.

Dit is tijden mijn favoriete liedje geweest en hij staat nog steeds in de top tien. Als ik niet weer terug was gegaan naar Henk was ik Leona Lewis een beetje vergeten. Maar oude liefde roest niet toch?

Ik vind de liedjes van Demi Lovato erg inspirerend en met dit liedje heeft ze helemaal gelijk. Je leven is een kunstwerk, je moet alleen zelf de kwast zijn.

Opeens was daar Chris Brown en nu zit ik in een Chris Brown fase. Die dansmoves, die stem en dat Justin Bieber dan door het liedje heen danst. Daar kan ik prima mee leven. Zo verkeerd is hij nu ook weer niet toch?

Hmmmmm, die dansmoves 🙂

Ik ben een groot fan van Glee en ik vind dit een van de mooiste covers tot nu toe. Lea kan gewoon het beste zingen en ze gooit er zoveel emotie en kracht in. Ik ben verliefd op deze cover van Kelly Clarkson.

Vroeger was ik verliefd op een jongen en dat vond ik toen heel erg dus paste dit liedje perfect bij mijn gevoel. Nu vind ik hem gewoon lekker klinken en doet het me denken aan die verliefdheid. Zo schattig eigenlijk 🙂

Ik kan eigenlijk nog uren doorgaan en honderd liedjes op deze pagina drukken, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik jullie ga vermorzelen onder muziek.

 

2 thoughts on “Favoriete muziek van dit moment

Wat denk jij ervan?

