Een nieuwe kennismaking

Hoi, ik ben Jildou. Ik ben de schrijfster van deze blog, maar ik heb mijn taak de afgelopen maand (!) een beetje verzuimd.

Wat ik de afgelopen maand belangrijker vond dan bloggen?
– Magic Mike kijken
– Vakantie vieren in Nederland
– Achter de bar staan op Dolle Nacht en om half zes op mijn luchtbed ploffen
– koekjes en appelflappen bakken met Marije
– twee uur in de kapperstoel zitten en met heerlijk resultaat er weer uit komen
– Afscheidsfeestje gevierd voor Antje
– Het secretariaat van het Concour Hippique in Haulerwijk een handje helpen. Dit betekende dat ik de zaterdag en zondag om 7.00 op het veld moest staan
– Feestjes gevierd, over een luchtkussen survivalbaan sjeesen, city spel in Leeuwarden gedaan, drankjes drinken, wijn geproefd en heel vaak een voorstelrondje gedaan tijdens de Studie Start Week
– Een klein beetje proeven van de dating wereld
– De eerste schoolweek
– mijn negentiende verjaardag voor familie vieren
– mijn negentiende verjaardag voor vrienden vieren
– mijn personeelsfeest barbecue bezoeken
– andere verjaardagsfeestjes bezoeken
– overgeplaatst worden naar een andere afdeling op het werk, ik mag voortaan taarten maken
– voor het eerst stemmen en het was niet erg spannend
– Praktijk week hebben op school
– Heel veel plezier hebben in Walibi met mijn stoere collega’s

Maar het bloggen wordt gemist en ik ga gewoon weer lekker opnieuw beginnen. Zoals ik al vier keer eerder heb gezegd. Oeps

2 thoughts on “Een nieuwe kennismaking

  1. Hallo Jildou, ik ben Elise. Je kent me waarschijnlijk ook niet meer, omdat ik net zo weinig aan mijn blog deed als jij. Trouwens, mooie verbouwing aan je blog!

Wat denk jij ervan?

