A little peek into my life #8

De maand september is alweer bijna aan zijn einde en vorig week hebben we tot ziens gezegd tegen de zomer. Het is weer tijd voor dikke truien en warme sokken, maar eerste schotel ik jullie nog een paar zomer foto’s voor. Dit is lang geleden dat ik een sneak peek aan jullie heb laten zien. Hij is van de afgelopen twee maand met een héléboel foto’s.

Enjoy en maak er een mooie week van!

Zomer betekent pretparken bezoeken en ondanks dat ik niet een groot pretpark fan was – ja, ik verander langzaam in een junkie 🙂 – ging ik met vriendinnen naar Slagharen waar ik deze vakantie voor het allereerst in een achtbaan over de kop ging.

Rommel, rommel en nog meer rommel.


Voor de dertiende keer meegedaan aan de zwem4daagse. Altijd gezellig met mijn zusjes zwemmen en op de rechterfoto zien jullie mijn fiets in de achterbak van een auto. Gratis taxi!

Zie ze genieten van een verjaardagstaart.


Tijd voor een Tupperware feest op onze keukentafel. Leuk hoor



Ik ging samen met mijn ouders en mijn zusjes een dagje naar Aqua Zoo in Leeuwarden en daar liepen de pinquins over de weg en de monkeys were just chilling in the tree.

Chocolade en Vanille cupcakes bakken gebakken. De chocolade waren een uitprobeersel en ze waren eigenlijk best wel geslaagd.

De DVD collectie in Huize Willems. De stapel paste bijna niet op de foto. Rechts een spontane picknick met lieve vriendinnen aan het Ronostrand met kaarsen, hapjes, lekkere rosé en heel veel verhalen.


Spelletjes tijd! Vorige week hebben we het ZOOP spel ontdekt en het is zo grappig! Het gaat nergens over, maar het is een ontzettend melig spel.

Een suikerbroodje met paarse binnenkant. En ja, dat hoort zo. Hij was niet zo lekker.

D
Disney geniet momentje 🙂

Openingsfestival van de Study Start Week.

Het eerste huiswerk wat ik moest maken en ik vond het zo leuk! Ik hou van collage’s maken en ik ben best creatief dus ik heb me wel vermaakt met deze opdracht. En dat terwijl ik aan de hotelschool studeer 🙂


Dit was echt een verrassing. Ik was vijf september jarig en ik kreeg een verjaardagskaart van mijn werk. Ik was zo verrast, echt heel leuk!


Voor mijn verjaardag kreeg ik het Bambi parfum – wat echt onwijs lekker ruikt – en dat moest ik even op de foto zette. Ik vind het flesje echt prachtig. Hij lijkt net van glas en ik ben er behoorlijk zuinig op. Het is echt een pareltje op je kaptafel.


Mijn praktijk uniform voor in het hotel. Het is een beetje vormloos en ik ben niet echt fan van de rok, maar we hebben toch allemaal hetzelfde aan. Er horen eigenlijk andere schoenen bij, maar die waren onmogelijk om op te lopen dus we liepen afgelopen week op flatjes.


Praktijk week betekent goede voorbereiding. Handleiding van 20 bladzijdes uit je hoofd leren bijvoorbeeld.


En die praktijk dagen zijn best vermoeiend. Je wordt volgestopt met allemaal nieuwe informatie en het is best hard werken, maar gelukkig is het heel leuk en gezellig.


Nog een tekening als huiswerk. Zo is huiswerk maken gewoon leuk.


Wachten op de bus in het zonnetje. Dan is het wachten niet zo vervelend meer.


In het busje. Ik zit per dag weer ongeveer drie uur in de bus en ik vind het erger dan vorig jaar. Ik denk dat het maar tijd wordt voor mijn eigen stekje in Leeuwarden.

Zo, dat waren een heleboel foto’s en de vakantie was veel te snel voorbij, maar school is erg leuk en ik ben blij dat er weer een beetje regelmaat in mijn weken zit. Het was even wennen dat ik in het Engels les heb en nu niet meer Nederlands maar Engels babbel op school en het is zo leuk! Je leert er zoveel van. Morgen begin ik aan mijn tweede praktijk week en mag ik de hele week van elf tot acht uur ’s avonds in de schoolkantine staan en ik heb er zin in!

Veel plezier deze week!

 

2 thoughts on “A little peek into my life #8

Wat denk jij ervan?

