Onze relatie is voorbij

Onze relatie was kort maar vurig. Snel voorbij, maar ik had er geen minuut van willen missen. Wat was ik dolblij dat jij in mijn leven kwam. Je gaf me vrijheid, blijheid en het gevoel dat ik op mijn eigen benen kon staan en gaan waar ik maar wou. Je was er toen ik in moeilijkheden zat, wist wanneer je alles moest geven en we vertrouwden elkaar. Goed, ik bracht ons wel eens in moeilijkheden zoals bij die brug of dat stoplicht. Het spijt me. Maar we moesten natuurlijk ook aan elkaar wennen. Ik kreeg opeens geen hulp meer bij het sturen en was op mezelf aangewezen. Je had een paar zware weken achter de rug en deze vakantie zou je helemaal opgeknapt worden. Ik moest mijn vriendje een paar dagen missen, maar ik zou een verbeterde versie terug krijgen. Het was niet de bedoeling dat je het niet zou halen. Ik zou je donderdag weer ophalen en we zouden nog lang van elkaar plezier hebben. Helaas dacht jij daar iets anders over. Ach, je was ook al oud. De laatste controle kwam je niet meer doorheen. We hebben zoveel plezier met elkaar gehad, maar die liefde was niet voor altijd. Je hebt een speciaal plekje in mijn hart. Je was mijn eerste en okΓ©, ook al was je niet 100% de mijne. Ik beschouwde je als mijn eigen. Ik ga het moeilijk hebben met dit verlies en ik hoop dat je mijn proefritje in de Mercedes kan vergeven, want hij was niets vergeleken bij mijn grote vriend Volkswagen Golf.

Slaap zacht, mijn vriendje ❀

One thought on “Onze relatie is voorbij

Wat denk jij ervan?

