Friends with benefits in real life

Iedereen kent de film ‘Friends with Benefits’ wel. Justin Timberlake en Mila Kunis spatten van je scherm en het is een heerlijke zwijmel ‘dit kan toch nooit echt zijn’ film. Ik ben er namelijk zeer van overtuigd dat het fenomeen ‘Friends with Benefits’ niet mogelijk is in het echte leven. Het is een verschijnsel verzonnen door een stelletje mannen die zich niet vast durfde te leggen.

We noemen het gewoon ‘friends with benefits’ dan is het in ieder geval niet mijn vriendin. Beetje zwak, maar wat verwacht je als een zo’n relatie instapt? Want het mag dan wel een seks, zoen of ‘spannende berichtjes op de whatsapp’ relatie zijn, een relatie is een relatie. Je krijgt hoe dan ook een band en gevoelens. Ik weet dat dit voor sommige jongens een moeilijk woord is, maar ik geloof er niet in dat je een intieme relatie hebt zonder enig gevoel. Een van de twee krijgt gevoelens en dat is onhandig als je het wilt eindigen. Vooral als jij er dan een einde aan wilt maken, maar meneer heeft daar niet zo’n zin in. Maar moeite doen om het contact te houden dat zit er dan weer niet in. ‘Het ligt aan jou, ik heb er gewoon niet altijd tijd voor’. W

el dankjewel. Jongens, we zijn geen speelgoed. Als dat maar even duidelijk mag zijn. Wil je wel een ‘Friends with Benefits’ relatie beginnen? Zorg dan in ieder geval dat je iemand kiest die niet weer ziet als het over is. Niets is ongemakkelijker dan je zoenmaatje tegen te komen op school, je werk of bij je vriendin in het studentenhuis.

Posted in Fun

2 thoughts on “Friends with benefits in real life

  1. Hee, ik zit nu in een friends with benefits. We hebben nu nog geen gevoelens maar hij woont ook wel wat ver, het zou best kunnen dat we gevoelens voor elkaar kunnen gaan krijgen ik weet nog niet wat we dan gaan doen maar ik wil geen relatie met hem want ik vind hem niet leuk ofzo hij is ook niet echt mijn type. we hebben het wel super gezellig samen. xSamantha

Wat denk jij ervan?

