Een kennismaking met mijn kamer

Al bijna drie week heb ik mijn eigen plekje in Leeuwarden en het is eens tijd dat jullie kennis maken met mijn kamer.

Welkom!

Dit zie je als je mijn kamer binnenkomt. Let’s first say, dat de tijden van de foto’s een beetje verschillen. Deze is bijvoorbeeld ’s avonds gemaakt, maar er komen ook een paar foto’s tevoorschijn die overdag zijn gemaakt. Don’t ask me why.

Vanaf de bank. Heb ik niet een superluxe televisie. Jawel, het is mijn vriend. Hij mist  Nederland 1/2/3, ik heb geen RTL 5 en ik kan ook geen Ellen Degeneres Show kijken op RTL 8. Maar ik heb wel twee keer Nickelodeon, Comedy Central en natuurlijk National Geographic. Maar ik heb een televisie en ik kan wel Bones kijken op maandagavond. Waar het krukje en de prullenbak staan is nu de plek van de koelkast geworden en links zit de wastafel.

Naast de televisie staat mijn kleine maar zeer fijne parfum collectie met Diesel, Bambi, Nina Ricci, Dior en Kate Moss.

En mijn zeer prettige Ikea Expedit kast. Wat kunnen daar een spullen in.

Om mijn favoriete boeken, glazen, koffie kopjes, thee glazen en andere prulletjes uit te stallen.

Close-up van de bovenkant. Jawel, ook al lus ik geen koffie, een student kan niet zonder Senseo apparaat toch?

Ik heb geen idee waarom de kwaliteit van deze foto opeens zo achteruit is gegaan, maar mijn wastafel. Helaas heb ik nog geen spiegel, maar ik heb nog geen tijd (en zin) gehad om op de fiets te springen naar de andere kant van de stad.

Misschien komt dit bakjes systeem je wel bekend voor en ben je deze wel eens tegen gekomen in de garage van je vader gevuld met schroeven of in de Gamma. Ja, dit is een schroef opbergsysteem. En het werkt ook prima voor make-upjes. Het is zo handig!

En dan nu het plekje wat ik het mooist vind: de schoorsteenmantel.

Mijn oorbellen collectie. Mijn baby en grote trots. Ik ben heel blij dat ik een mooi plekje heb kunnen vinden voor mijn collectie, want stiekem was de eerste gedachten toen ik door de Ikea zwierf op zoek naar ideeën waar ik mijn oorbellen eens moest neerzetten.

Doesn’t this look pretty?

Nog een paar close-up foto’s

Jildou is helemaal gelukkig met haar eigen plekje. Nu nog een goed gevulde koelkast en dan kan de week niet meer stuk!

5 thoughts on “Een kennismaking met mijn kamer

Wat denk jij ervan?

