Goodbye Gossip Girl

season 1

Snik, het is voorbij. Na zes seizoenen komt er vanavond in Amerika een einde aan. The Big Finale. Niet meer kunnen genieten van een avondje Blair en Chuck liefde of Serena die weer een andere kerel aan de haak slaat en weer een groot schandaal veroorzaakt.

season 2

Ik heb vijf jaar genoten van deze knappe heren en dames en ik ben met hun opgegroeid. We hebben Dan van een lieve jongen die tot oren zijn verliefd was op Serena zien veranderen naar een achterbakse meneer. We hebben heel wat verliefdheden van Serena tevoorschijn zien komen. En Chuck en Blair? Wanneer komen hun nu echt samen? Oké, dat was genoeg sentiment voor één morgen. Maar ik ben wel verdrietig. En heel nieuwsgierig!

Naamloos

Want wat gaat er gebeuren? Komen Chuck en Blair eindelijk samen? Is Bart echt dood nu? Gaan ze nu misschien samen de gevangenis in? Wat gebeurt er met Serena en Dan? Echte liefde of vertrekt Serena echt naar Los Angeles? Zien we Vanessa, Eric en Jenny ook nog weer terug? EN WIE IS NU GOSSIP GIRL? En wie vermoord Ivy nu, want haar vind ik echt niet aardig!

season 3

Ik moet morgen om half tien op school zijn. En ja, ik ga mijn allerlaatste Gossip Girl kijken voordat ik naar school ga. Mijn laatste aflevering kijken voordat ik naar school ga.

Ik heb er nu al zin in 🙂

Posted in TV

One thought on “Goodbye Gossip Girl

Wat denk jij ervan?

