2012 was a pretty awesome year #1

Het einde is nabij. Nog een halve maand wachten en we kunnen 2012 vaarwel zeggen en 2013 verwelkomen. Ik heb er zin in! Was dit jaar bijzonder? Ga ik dit over 25 jaar nog herinneren of stop ik dit jaar ver weg in mijn gedachten? Wil ik dingen vergeten en laten verdwijnen of wil ik het voor altijd koesteren? Nou, ik vond hem behoorlijk goed! Deze keer het eerste deel van 2012. Ik wil jullie natuurlijk niet doodgooien met lappen tekst 🙂

Mijn jaar begon bij een vriendinnetje. Het feestje was in Appelscha, maar hij was niet zo leuk meer als het jaar daarvoor. Die zoent met die, die kotst over die en die slaat die. Mooie verhalen hadden we toen wel weer. In had mijn open dag van de hotelschool in Leeuwarden en BAM, ik was verkocht. Ik begon na de operatie weer met autorijden en ik werkte nog steeds bij Top Merk Schoenen.

Februari was schaatsmaand. Vijftien kilometer op het Leekstermeer en ook nog een rondje Zuidlaardermeer. Plus een heleboel meters op de vaart voor ons huis. Wat vond ik dat geweldig. Ik zakte voor mijn eerste praktijk examen met de auto. Ik heb gesolliciteerd bij de La Place in Assen en stopte ik heel snel bij TMS. Ging ik voor het eerst in Amsterdam stappen en heb ik voor het eerst waterpijp gerookt.

Ook gooide ik een heleboel kleuren in mijn haar dit jaar. Paars, donkerrood, donkerbruin, mijn eigen kleur, blond wat geel werd en de kleur die ik nu aan het uitgroeien ben tot weer mijn eigen kleur. Het was een feest 🙂
Naamloos

In maart haalde ik mijn rijbewijs -YES-, ging ik met mijn vader naar André van Duin voor zijn verjaardag en ging ik mijn beste vriendinnetje ophalen van Schiphol. Eindelijk kwam ze terug van Australië en hadden we voor haar een surprise party georganiseerd wat echt een surprise was. Ik had mijn selectie dag voor de hotelschool en wat was ik zenuwachtig. Verder was ik lekker aan het werk en dat ging ik april heel fijn door. April bestond vooral uit werken, werken en nog meer werken en kreeg ik te horen dat ik was toegelaten voor de hogere hotelschool.

Toen was het Koninginnenach in Groningen en de maand mei in het vooruitzicht. We hadden onze eerste Mendurance wat ik helemaal super vond en ook de maand mei bestond vooral uit werken, werken en nog meer werken.

Juni begon met een familie dag wat verrassend goed uitpakte en met de geweldigste musical ooit: Wicked! Samen met mijn zusjes ging ik naar deze musical en ik heb nog nooit zo genoten van een musical. Ook was dit de maand van het voetbal, ging ik naar Snow White and the Huntsman en heb ik me nog nooit zo geërgerd aan Kirsten Stewart. Mijn zusjes werden zestien en regelde ik een blind date voor mijn neef en collega. Ging ik biertjes uitdelen op het TT festival en had ik mijn pasdag en was een heleboel euro’s lichter.

In juli was er de Sweet Sixteen van mijn zusjes en speelde ik de verstandige zus en nam ik hun mee naar hun eerste tentfeest. Ging ik voor het eerst in een achtbaan over de kop en reed ik voor het eerst tegen een brug met mijn auto. Ook had ik een barbecue van mijn neef, leerde ik een heleboel leuke jongens kennen en had ik de zondag daarna de grootste kater van 2012.

Wat denk jij ervan?

