Bezoekje aan dierentuin Emmen

Op 11 november, wat al een hele tijd geleden is ben ik met mijn ouders en zusjes naar de Dierentuin in Emmen geweest. Wat was dat een tijd geleden zeg. En wat had ik er zin in 🙂 Het was mijn eerste vrije zondag in een hele lange tijd en die wou ik maar al te graag vullen met diertjes bekijken en fotograferen.

Meneer Neushoorn liep in zijn eentje buiten. Meneer is al behoorlijk oud, maar hij maakte nog steeds rondjes.

De zebra’s waren wakker en fris en fruitig. Hier een sprongetje en een hapje gras. Ik geloof dat ze het prima naar hun zin hebben 🙂

Dit was zo leuk. Meneer Leeuw zat samen met twee dames in een verblijf. Meneer wist dat hij wel een show moest opvoeren om zijn publiek tevreden te houden. Liedjes werden gezongen en vooral heel veel gebrul.

Dit was zo ontzettend schattig. Meneer (of mevrouw) Beer lag lekker in zijn hang net te chillen billen toen er een stok naar beneden kwam vallen. Daar ging hij mee spelen, even later klimt hij in de boom en ziet het eruit alsof hij er niet meer uit durft. Zo ontzettend schattig!

Mooi foto 🙂

En een bezoekje aan de Vlindertuin mocht natuurlijk niet ontbreken.

Wij gaan ongeveer één keer per jaar naar de dierentuin en ik vind het zo ontzettend leuk. Het weer was prachtig, de zon scheen af en toe, alle dieren waren buiten en ik heb weer een boel mooie foto’s geschoten.

One thought on “Bezoekje aan dierentuin Emmen

Wat denk jij ervan?

