A little peek into my life #11

De laatste loodjes van het jaar 2012. Nog even en het is 2013, maar eerst. De sneak peek van begin december ๐Ÿ™‚

Mijn december maand begon met Sinterklaas, Sinterklaas en Sinterklaas vieren. Hartstikke gezellig met mijn klasgenoten, ouders, zusjes en vriendinnetjes.

Thuis trekken we altijd lootjes voor twee personen. Voor de eerste persoon koop je cadeautjes voor โ‚ฌ25,- en de tweede een klein cadeautje voor โ‚ฌ5,-. Altijd heel gezellig en dan krijg je een heleboel cadeautjes ๐Ÿ™‚

Met mijn vriendinnetjes vierde ik Sinterklaas met Stef Stuntpiloot. Wat een heerlijk spelletje en wat een heerlijke avond was dat ๐Ÿ™‚

Ondertussen begon de sneeuw te vallen en dat vond ik leuk ๐Ÿ™‚ Door de sneeuw werd het ontzettend glad voor mijn huis en kon ik nauwelijks fietsen. Maar ach, lopend naar school is ook geen ramp. 25 minuten door de sneeuw waggelen gaf me alleen maar een kerst gevoel (en koude tenen) ๐Ÿ™‚

En sneeuw betekent sneeuwpop maken ๐Ÿ™‚

Natuurlijk moest er ook huiswerk gemaakt worden. Met mijn laptop, aantekeningen en een pot thee op bed. Zo klaar.

Oeps. Dit was een grote fout. Ik sneed in mijn vinger. Dat ten eerste is hartstikke dom, maar wat nog veel dommer is, is dat ik geen pleisters in huis had (Nu nog steeds niet eigenlijk) en mijn vinger maar door bleef bloeden. Auuww. Gelukkig had mijn huisgenootje wel een pleister en moet ik nu heel nodig een ehbo box kopen voor in mijn kamer als ik weer in mijn vinger snij.

Het is best een fascinerende foto toch? Sorry, als ik opeens je eetlust heb bedorven. Ik bedoelde het goed.

Lunchen met mijn klasgenootjes. We wouden eerst graag bij de Subway eten, maar die zou pas een dag later open gaan. Potverdikkie! Dan maar ergens anders een broodje vandaan halen. Hij was lekker, maar niet zo lekker als een Subway broodje. Maarrr, we hebben nu wel een extra Subway in Leeuwarden vlakbij mijn school ๐Ÿ™‚

Het is weer bijna januari dus ook weer tijd voor het organiseren van de men-wedstrijd.

Cocktail party met vriendinnen. Ik had enchiladas gemaakt en die vielen zeer goed in de smaak en wat waren ze weer goed gelukt!

En we gingen cakepops maken. Wat was dat leuk ๐Ÿ™‚ Het was een geklieder en gesmeer en het was echt ontzettend leuk! We gingen elkaar en vrienden na-maken en het was zo ontzettend grappig!

En toen was onze groep klaar.

En toen gingen we drinken. Er waren Skittles shotjes en laat me je even vertellen dat ze ontzettend zoet waren. Ik heb maar twee gehad en ik was zo misselijk geworden dat ik de rest van de avond niets meer heb gedronken. Bah. But the tasted exactly like Skittles though.

En wat was het een bende ‘The day after’. Overal lagen kleren, spelletjes, drankflessen en schoenen, maar het was gezellig!ย En ze hebben zulke lieve kattenย die gewoon bij je gaan slapen ๐Ÿ™‚

Vorige week maandag had ik om kwart voor negen les en terwijl we normaal met 25 mensen les hadden, waren we er nu met zijn vijven. Heel gezellig, leuk en we gingen een spelletje doen met leiderschapstijlen. Klinkt best wel saai hรฉ?

Voor Studie Start Week hadden we nog รฉรฉn laatste feestje met het thema: ‘Bad Taste’.ย In Leeuwarden hebben we een Carnavalswinkel en ik wou graag een pruik op voor het feestje. Met mijn korte haren kan dat makkelijk en terwijl ik de pruiken op had besloot ik dat ik misschien stiekem mijn haar maar weer eens moet laten groeien.

Uiteindelijk heb ik toch geen pruik uitgekozen, want hoe vaak doe je nu een pruik op? Dus het kerstjurkje aan, een roze panty, sneakers en kattenoren op en klaar op een feestje te vieren ๐Ÿ™‚

Een dag later kwam mijn zusje bij mij logeren in Leeuwarden. Dat betekende popcorn en films kijken in mijn heerlijke bed ๐Ÿ™‚

Na Twilight was het tijd voor een bezoekje McDonalds. Het was moeilijk om uiteindelijk de Mac te vinden, maar het is gelukt. Ja, Jildou kan heel goed de weg wijzen.

Mijn fiets is kapot gegaan dus ik loop nu naar school en weer terug. Dat is heen en terug 25 minuten en dan loop ik dwars door de stad. Nu met de kou en lichtjes vind ik dat op sommige momenten helemaal niet erg!

Nu is het voor mij vakantie en ben ik weer thuis in Veenhuizen. Iets waar mijn zusjes heel blij zijn – Jildoouuuu, waarom ruim jij je spullen niet ooooopp!!! – om weer lekker aan het werk te gaan, huiswerk maken en feestjes vieren.

Prettige vakantie!

Wat denk jij ervan?

