In de studentenkeuken: Krentenbrood tosti met ham en kaas

Als student moet je een beetje op je centjes letten natuurlijk. Je hebt een feestje hier, een etentje daar en dat je eigen koelkast ook nog gevuld moet worden. Ja, daar hebben we dan even niet aan gedacht. Zo had ik laatst een vrije dag en had ik honger. Maar mijn brood was beschimmeld en de supermarkt te ver weg. Ik had zin in een tosti en nog wel krentenbrood in huis. Dus als kersverse studente haalde ik het tosti ijzer tevoorschijn en maakte ik een verrassend lekkere tosti.

Wat heb je nodig? Krentenbrood, ham en kaas of wat je dan ook maar lekker vindt op een tosti. En natuurlijk een beetje boter.

Links met boter en rechts met boter. Het is maar net wat je zelf lekker vindt natuurlijk. Ik kies voor boter. Een plakje kaas en ham erop en voíla!

Het is misschien een raar idee als je eraan denk om krentenbrood voor een tosti te gebruiken, maar het pakt echt verrassend goed uit.

En daar is je tosti. Klaar om opgegeten te worden. Het is net wat zachter en smeuïger dan een gewoon broodje en eigenlijk best wel heel erg lekker.

Proberen?

Wat denk jij ervan?

