30 day challenge

Ik had er al een heleboel over gehoord. De 30 day challenge. Ik vond het wel wat hebben. Of het nu gaat over elke dag van de maand een foto maken of iets nieuws proberen. Het maakte me wel nieuwsgierig. Tot ik voor Engels een filmpje op Ted.com moest opzoeken en ik een filmpje van Matt Cutts tegen kwam. Hij had het over de 30 day challenge, maar besprak het als ‘Try something new in 30 days’. Hetzelfde concept alleen dan een andere naam. En hij presenteerde het zo enthousiast en met passie dat ik betoverd werd en ik besloot om dit ook te doen. Klik hier als je nieuwsgierig bent. 

The next 30 days are going to pass whether you like it or not, so why not think about something you have always wanted to try and give it a shot for the next 30 days?” (Matt Cutts)

Het bloggen gaat niet altijd heel regelmatig en dat vind ik jammer, want ik vind het wel heel erg leuk. Dus wat gaan we dan doen. Gewoon dertig dagen achter elkaar bloggen. Vanaf 17 december ben ik begonnen en ik ben al gewoon over de helft. Ik ben er al bijna en wat voelt dat lekker! Sommige artikelen zijn vooruit geschreven, maar veel niet. En het klopt, ik heb veel meer inspiratie en de verhalen verschijnen steeds makkelijker op mijn scherm.

Maar wat gaat mijn volgende dertig dagen challenge worden. Ik wil eigenlijk door gaan, want ik vind het een leuk idee.

Jij misschien een idee?

Wat denk jij ervan?

