Goodbye 2012 and Hello 2013

492651646707584197_aVkIjjeV_c_large

Het is alweer bijna over. Nog een paar uur en dan is 2012 afgelopen. Mogen we 2013 in onze armen sluiten. Of we dat nu leuk vinden of niet. Ik ben er blij mee. Ik ben eigenlijk wel blij met het nieuwe jaar. Het is goed. 2012 was prima 🙂

Maar heb ik mijn nieuwe voornemens ook volgehouden. Nou, NEE. Dat kan ik wel zeggen. Ik had er acht en daarvan heb ik er vier voldaan. Ik ben op kamers gegaan in Leeuwarden, ik zit op de Hotelschool, ik heb een heleboel nieuwe vrienden en vriendinnen gemaakt en ik heb mijn rijbewijs gehaald. Verder wou ik dit jaar graag naar Parijs en Londen, maar dat schuiven we gewoon een jaartje op. Ik had een goed jaar!
tumblr_mfpoci3uWa1s0avupo1_500_large

En ik ben ervan overtuigd dat 2013 net zo leuk weer wordt. Maar wat zijn mijn voornemens voor 2013. Ik wil mijn propedeuse halen, ik wil naar Disneyland Parijs en Parijs zelf. Londen staat op de agenda en Rome ook. Hoe ik dit wil gaan doen? Dat zien we dan wel weer. De helft van mijn 101 lijst af hebben gestreept, want op dit moment zit ik nog maar op 28. In meer dan een jaar tijd dus ik mag nog wel even mijn best doen 🙂 Mijn blog wil ik graag laten groeien, want ik vind het nog steeds ontzettend leuk om te schrijven. En een heel groot voornemen waar ik heel erg mijn best voor moet doen. Ik moet een beetje beter op geheimpjes letten. Ik ben een roddelkont. Ik weet dit heel goed van mezelf en ik ben dol op geheimen van andere mensen. Ik kan belangrijke dingen heel goed geheim houden, begrijp me niet verkeerd. Maar de laatste tijd slipt er veel te veel doorheen en ik voel me daar niet zo prettig bij. Dus in 2013 moet ik wat vaker mijn mond houden.  Verder wil ik een heleboel feestjes meemaken, blijven werken, goed mijn best op school doen en beter in mijn vel zitten.

Wat gaan we doen met oud en nieuw? Wie ga ik kusjes geven en dansjes doen? Ik heb nog absoluut geen idee. Op het moment dat ik dit schrijf is het vrijdagavond. Er staat een druk weekend voor de boeg en ik zie wel waar ik vuurwerk ga zien. Of het met mijn ouders is, vriendinnen of een verrassing. Ik ben benieuwd. Dinsdagmiddag sta ik in ieder geval bij de Baggelhuizerplas voor de Nieuwjaarsduik.

Ik wens jullie een ontzettend geweldig 2013! Laten we er met zijn allen wat moois van maken! Dat je al je dromen waar mag maken en kan schijnen als een ster!

2 thoughts on “Goodbye 2012 and Hello 2013

  1. Gelukkig nieuwjaar medeblogger! Ik zie veel vergelijkingen. Wil dit jaar ook heel graag naar Parijs, woon ook in Leeuwarden en ben ook tv-serie verslaafde :p Ik hoop voor je dat 2013 een goed jaar wordt!

    Groetjes Bianca

Wat denk jij ervan?

