Studeren in de vakantie

tumblr_lsj75yuDe41qbv4sdo1_500_large
Het is moeilijk, heel moeilijk. Ik heb respect voor de mensen die dit kunnen. De vakantie is bijna over en in de laatste dagen moet er natuurlijk nog gestudeerd worden. De stof wordt van de boeken afgeblazen en ik kom tot de ontdekking dat ik eigenlijk nog best veel moet doen. Maar ik heb het ook zo druk gehad deze week. Met bloggen, feestjes vieren, spontaan gourmetten, mijn boeken op kleur sorteren, films kijken en alles wat niet met school te maken heeft. Maar nu komt de maandag steeds dichterbij en de stress stijgt een beetje meer. Over drie week begint mijn tentamen week, aankomende vrijdag heb ik een belangrijke presentatie en volgende week vrijdag moet ik mijn module opdracht af hebben. Natuurlijk moet ik morgen de hele dag werken, moet ik zaterdagavond heel nodig feest vieren en zondag een wedstrijd organiseren en terugkeren naar Leeuwarden.Β 

En ik had in deze veertien dagen heel wat kunnen doen.Β 

One thought on “Studeren in de vakantie

Wat denk jij ervan?

