25 van de 50 boeken die ik al WEL gelezen heb

De 101 lijst heb ik in de laatste maanden van 2012 een beetje verwaarloosd. Maar 2013 is een frisse start en ik kwam tot de ontdekking dat ik eigenlijk al een heleboel punten weer kon afstrepen. Binnenkort komt er weer een tussenstand, maar eerst wil ik de boeken die ik al gelezen heb met jullie delen. Toen ik ze aan het tellen was, besefte ik dat ik al op de helft zat! En ik was er niet eens specifiek mee bezig geweest.

  1. Zwijgen Is Zilver… | Rachel Gibson
  2. Uitgelaten! | L. Schuur & Leslie Schnur
  3. Voor Deze Keer | Jennifer Crusie
  4. Versier me dan | Jill Mansell
  5. Go Johnny Go! | Paige Toon
  6. Single en sexy | Mariette Middelbeek
  7. Bestseller babe | Holly Mcqueen
  8. Het korte tweede leven van Bree Tanner |Stephenie Meyer
  9. Elixer | Hilary Duff
  10. Blijf! | Allie Larkin
  11. Lizzy Gaat Los | Pippa Wright
  12. Sugar and Spice | Lauren Conrad
  13. Geknipt voor jou | Chantal van Gastel
  14. Hunger Games | Suzanne Collins
  15. The Hunger Games II: Catching Fire | Suzanne Collins
  16. The Hunger Games III: Mockingjay | Suzanne Collins
  17. Hou je mond! | Sophie Kinsella
  18. De smaak te pakken | Jill Mansell & Jill Mansell
  19. Kus me Kate | Melissa Nathan & Ellis Post Uiterweer
  20. Zoek het maar uit | Chantal van Gastel
  21. Handboek Voor De Hopeloze Romanticus | G. Townley & Gemma Townley
  22. Gossip & Gucci | Lauren Weisberger
  23. Robijnrood. Eindeloos verliefd | Kerstin Gier
  24. Saffierblauw. Eindeloos verliefd | Kerstin Gier
  25. Smaragdgroen. Eindeloos verliefd | Kerstin Gier

Ja, dat is al een beste lijst. Mijn favorieten?

1. The Hunger Games trilogie: Ik heb de Engelse boeken gelezen en ik heb ze geloof ik alle drie in een week uitgelezen. Als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen en deze was zo afgelopen. Het eindigde precies zoals ik hoopte en ook ik werd een beetje verliefd op Peeta.

2. de Eindeloos verliefd trilogie. Wat was die ontzettend leuk! Deze had ik ook zo uit. Het gaat over Gwendolyn die erachter komt dat ze het tijdreisgen bezit en van eeuw naar eeuw reist. Het verhaal leest echt heel erg makkelijk weg en is heel grappig.

3. Zoek het maar uit! Ik heb tranen gehuild aan het einde van het boek en het hele verhaal door verliefdheidskriebels gehad. Wat een heerlijke film.

4. Houd je mond! Dit is favoriet nummer 1. Ik heb ’s nachts om één uur buikpijn van het lachen gehad om dit boek. Deze is zo ontzettend grappig, ontroerend en geweldig!

Als jullie graag wat meer over willen weten of een review van willen lezen, dan hoor ik dat graag. Ik heb nog 25 boeken te gaan. Ik heb er eigenlijk wel zin in om weer helemaal te verdrinken in die mooie verhalen en tranen over mijn wangen hebben rollen van het lachen of het huilen.

Jullie misschien nog tips?

Wat denk jij ervan?

