Misschien moet ik gewoon bij je zijn

Twee uur ’s nachts en ik wou dat ik sliep
Je zit in mijn hoofd als een liedje op de radio
Alles wat ik weet is dat ik bij je wil zijn
Ik zit de minuten in uren te veranderen
Om de moed te vinden om je op te bellen
Want jij weet niet dat ik bij je wil zijn

Misschien zijn we vrienden
Misschien zijn we meer
Misschien is het wel mijn verbeelding
Maar ik zie je staren, net een beetje te lang
En ik begin me af te vragen
Noem me gek, maar ik denk dat je hetzelfde voelt hebt
Misschien moet ik gewoon bij je zijn

Ik hoorde dat je gepraat hebt
Je vertelde mijn vriendin dat je dacht dat ik te goed voor je was
Wat een gek, ik wil bij je zijn
Want het is vijf uur in de morgen en ik kan niet slapen
Ik wou dat je wist wat je voor me betekent
Laten we samen een eind aan dit mysterie maken

Misschien zijn we vrienden
Misschien zijn we meer
Misschien is het wel mijn verbeelding
Maar ik zie je staren, net een beetje te lang
En ik begin me af te vragen
Noem me gek, maar ik denk dat je hetzelfde gevoel hebt
Misschien moet ik gewoon bij je zijn.

Wat zou je zeggen
Wat zou je doen
Hoe krijg je wat je wilt
Om bij je te zijn

Misschien zijn we vrienden,
Misschien zijn we meer.
Misschien is het wel mijn verbeelding
Maar ik zie je staren, net een beetje te lang
En ik begin me af te vragen
Noem me gek, maar ik denk dat je hetzelfde gevoel hebt
Misschien moet ik gewoon bij je zijn.

Ha, grapje! Je dacht stiekem een liefdesverklaring te lezen of dat ik dit zelf geschreven had hé? Nee, zo poëtisch ben ik niet. Een hele goede zangeres wel. Weet jij wie het is?

Wat denk jij ervan?

