Ik vind je lief!

Ja, jou ja! Ik vind je lief. Jullie allemaal. Voor het bezoeken van mijn blog en het achterlaten van een reactie of gewoon stilletjes de moeite nemen om mijn verhaaltjes te lezen en verder te gaan. Dat vind ik heel lief.

De laatste tijd heb ik veel meer plezier in het schrijven van verhaaltjes. Ze rollen mijn vingers uit en hier en daar is er wel eens een minder verhaaltje, maar ik bedoel het goed.

Opeens zijn er mensen die mijn verhaaltjes lezen. Mijn collega’s die hem lezen, mijn klasgenootjes en vriendinnen die hun vriendinnen mijn verhalen laten lezen. Ik word er een beetje verlegen van. Dus als ik stottert dankjewel zeg en snel over iets anders begin, ik vind je nog heel lief hoor!

4,329 films were submitted to the 2012 Cannes Film Festival. This blog had 20.000 views in 2012. If each view were a film, this blog would power 4 Film Festivals

Onlangs heb ik de 20.000 views bereikt en wat is dat veel! Dat is elke keer iemand een verhaaltje van mij leest. Of je nu via Facebook komt of hier terecht bent gekomen omdat je iets wat wou weten over het drankspelletje Bussen.

Dus bij deze een hele dikke virtuele knuffel en

Dankjewel, je bent lief!

Wat denk jij ervan?

