Tentamens, schaatsen en de herstart van de series

Het is feestweek. We kunnen schaatsen (YES!), alle televisieseries zijn in Amerika weer begonnen en we mogen weer leren voor tentamens. Het valt allemaal tegelijk en daar zijn wij allemaal heel blij mee. Toch? Want die nieuwe aflevering leiden ons helemaal niet af van het studeren. Nee, het is om te kijken hoeveel zelfbeheersing wij hebben. Want eigenlijk heeft dat studeren wel prioriteit nummer รฉรฉn.

Dinsdag heb ik mijn eerste tentamen en vrijdag de laatste en ook meteen de moeilijkste twee. Ik ben een geluksvogel met maar drie tentamens, maar dat betekent niet dat ik daar niet hard voor moet leren. Dat wordt toch een beetje moeilijk met de mogelijkheid tot schaatsen en televisie series kijken.

Ik heb vandaag mijn eerste vrije zaterdag sinds vier maand en ik ga de hele dag Engelse woordjes stampen. Dat is je vrije dag pas goed besteden ๐Ÿ˜‰

Dan kan ik vanavond weer schaatsen.

Wat denk jij ervan?

