Favoriete muziek op dit moment.

Muziek zit hem bij mij in fases. Op het ene moment ben ik helemaal gek van de muziek van Glee en het andere moment kan ik niet stoppen met luisteren naar Jordin Sparks. Het verschilt van seizoen, gevoel en wat voor moment dan ook. Vandaag deel ik mijn favoriete liedjes van dit moment. Ja, met een klein beetje One Direction, Emili Sandรฉ en Pitch Perfect.




Op dit moment zit ik in een Emili Sandรฉ fase. Ik was al fan van ‘Next to you’ en nadat ik haar zag zingen op televisie bij de Olympische Spelen van vorig jaar was ik verkocht. Wat een heerlijke stem heeft ze! Mijn favoriete liedje van haar is Clown, maar Beneath your Beautiful en de cover van Imagine vind ik ook heel mooi.

Okรฉ, ik ben groot fan van de film Pitch Perfect. Ik keek de film met zero verwachtingen en dan is hij het leukst. De verhaallijn en uitvoering is misschien een beetje vreemd, maar de liedjes zijn ontzettend leuk. Ze worden Acapella gezongen alhoewel ik bij sommige wel een klein beetje mijn twijfels heb.


Mijn absolute favoriet. Het beeld is slecht, maar ik vind het liedje zo ontzettend leuk!




De laatste is het ‘muziekinstrument’ een plastic beker. Het beeld is erg slecht, maar ik wou jullie toch even het ‘muziekinstrument’ laten zien, want dat ziet er makkelijker uit dan het is. Tip: leer het mensen in de kroeg. Gezelligheid gegarandeerd, maar gebruik geen wijnglas.


Ja, de nieuwe van One Direction vind ik leuk ๐Ÿ™‚


Dit liedje doet me denken aan het verlaten van mijn bed in de morgen en teddyberen. Beetje raar toch?


Doorspoelen tot 2.03.


En de lijst is niet compleet zonder een snufje Rachel Berry.

Dat was mijn lijstje met mijn favoriete nummers op dit moment. Pitch Perfect heeft deze keer de overhand ๐Ÿ™‚

One thought on “Favoriete muziek op dit moment.

Wat denk jij ervan?

